Godt nytt år!

Jeg lever i beste velgående og beklager at jeg ikke har lagt inn noe melding her i bloggen den siste tiden. Hverdagen er hektisk og bloggen blir for tiden nedprioritert. Det har vært deilig med juleferie og rolige dager sammen med familie og venner. Sånt trenger vi. Nå har vi vært heldige og fått litt snø. Da blir det med en gang morsommere å være ute for både liten og stor. De siste dagene har vi akt og gått på ski og hatt det moro ute hele gjengen. Myk nysnø er herlig!

På hobbyfronten, har det i likhet med bloggen, gått trått. Ikke fordi jeg ikke har lyst, men fordi tiden ikke strekker til. Så mye jeg har lyst til, men som jeg dessverre ikke rekker. Bitte litt blir det jo likevel innimellom. Har nok noe å vise fram etter hvert skal dere se ;)

21 kommentar to “Godt nytt år!”

  1. Jane N Says:

    Hej hej
    Skønt at høre fra dig. Sjovt nok var jeg inde på din side i går for at se om det evt. var bloglines der har svigtet mig.
    Det er ikke nemt at ha tid til det hele, men det blir nok bedre.
    Klem Jane

  2. Elisabeth Says:

    Fint å høre at du er her :) Det er mye som skjer i det virkelige liv også, men vi er her når du har noe nytt å vise frem. Godt nyttår!

  3. LivM Says:

    Vil gjerne få ønske deg et riktig godt nytt år, og gleder meg til å se nyheter når du får omrømt deg litt!!

  4. lises Says:

    Vi klarer å vente en stund til! Gleder meg til du er tilbake i bloggverdenen.

  5. steinbokkjen Says:

    Tusen takk for oppskrift og inspirasjon til skjerf som er ferdig og vist på bloggen min – djevellue e undervegs! Håpa du kosa deg. Veldig kos å kikka på sia di, så eg gler meg til nye innlegg når den tid kjem! Enjoy ;o)

  6. astrid Says:

    En stund siden jeg har vært innom den flotte bloggen din! Håper 2008 blir et flott strikkeår for deg Gro!

  7. Torunn Says:

    Innom for å ønskje deg og dine ei riktig fin påske!!

  8. Lovise Says:

    Heisann. Har strikket en liten djevellue i helga etter din oppskrift. Takk for at du la den ut.
    Den var superenkel, og søt ble den også. Men jeg er enig, – navnet er ikke noe særlig…
    Ha en fin uke:)

  9. Farmors Says:

    Hei Gro !
    Nå savner jeg virkelig en liten oppdatering her ! Men kan tenke meg at det er deilig med en bloggpause ! Men at den skulle bli såååå lang ??? Hos meg er det to barnebarn på gang !!!! Så jeg må virkelig henge i strikkepinnene ! Ha en strålende mai !

  10. Elisabeth Says:

    hej! håber snart der kommer opdatering fra dig, savner at læse din blog :)

    *kram* Elisabeth

  11. Torunn Says:

    Hei. Innom for å ønskje deg og dine ein riktig fin sommar! Håpar du får slappa av og lada batteria!

  12. Sarah Says:

    Hallo! Ich habe dein photos bei Ravelry gefunden. Ich weiss nicht, ob Sie deutsch verstehen kann. I am American, but I can speak German. Leider kann ich kein Norwegian. Unfortunately, I can’t speak Norwegian, but I could understand your blog a little bit! Ich kann dein Blog ein bisschen verstehen, weil deutsch und Norwegian ahnlich sind. Vielen dank fuer deine schoene photos. Thank you for your pretty photos! Das Norwegian Baby Hat gefaellt mir sehr. Danke.

    -Sarah

  13. Farmors Says:

    Ja, nå har du ett års pause-jubileum, er så spent på om det skjer noe her da? Savner blogginga di! Klem

  14. Malin Says:

    Håper du kommer tilbake i bloggeverdenen og selvsagt med noe håndarbeid! Godt nyttår!

  15. Saphire Says:

    Takk for at du deler den flotte djevellue-oppskriften med oss andre!

  16. Liisa Says:

    Hej! Nu har jag återigen stickat en av dina djevelluer. Jag hoppas att du är in på Ravelry och ser hur många fina luvor som är stickade efter ditt mönster. Mange takk för att du delade med dig av det!

  17. Counselling London Says:

    thank for share! I will return this blog to read more useful posts. Thanks!

  18. Fuglemamma Says:

    Hei Gro! Titter du innom noen gang, mon tro? Håper du bestemmer deg for å blogge litt igjen. Jeg hadde en lang pause selv, men har «gjenoppstått» på blogspot.

  19. credit immobilier Says:

    I think this post is very usefull for people who interest in this problem! Thanks a lot for enjoying this beauty blog with me. I am appreciating it very much! Looking forward to another great blog.

  20. san diego attorney Says:

    Men kan tenke meg at det er deilig med en bloggpause !

  21. drowning80 (@drowning80) Says:

    Leider kann ich kein Norwegian. Unfortunately, I can’t speak Norwegian, but I could understand your blog a little bit! Ich kann dein Blog ein bisschen verstehen, weil deutsch und Norwegian ahnlich sind. Read more: Felt Ball Rug

Legg igjen en kommentar