Hage – uke 19

Jeg er glad i hage, blomster, trær og busker. Derfor er det herlig å ha fått egen hage! Siden det er moro å følge utviklingen av det som vokser og gror gjennom sesongen tenkte jeg å starte en ny liten serie her inne. Ett innlegg hver uke med en smakebit fra hagen – hva som er i fokus til ulike tider i sesongen. Strengt tatt burde jeg jo begynt litt tidligere med dette, noe er jo for lengst avblomstret og alt forbi sine glansdager for i år. Men, uansett. Det ligger mange fine hagemåneder forrn oss fremdeles.

Jeg starter med en god gammel staude. Gullkorg. Vi bor i et hus bygget på 50-tallet og da er jo nesten dette et «must». Det er imponerende hvor fort denne kommer om våren. Vokser opp fra null til store flotte blomster i en «svisj».

3 kommentar to “Hage – uke 19”

  1. miri Says:

    God ide! Det bliver sjovt at følge.

  2. Farmor Says:

    Den har jeg også, sprer seg også villig rundt omkring, det er ekstra hyggelig med disse første blomstene om våren !

  3. Holzapfel Says:

    Like the caps but don’t understand. Any translation in French available ?
    Thanks

Legg igjen en kommentar