Mine prosjekter i hverdagen

Det skjer noe med innholdet i bloggen, når dagene blir fulle og tiden til hobbypuslerier blir mindre enn man ønsker. Fra å være en ren strikke/hobbyblogg har denne bloggen etter hvert bevegd seg over til å bli en hverdagsblogg som jeg har kalt «Mine prosjekter i hverdagen». Med flere bein å stå på er det lettere å holde liv i bloggen. Nye temaer som har dukket opp er bl.a hage, hus, familie, fra barnemunn, aktiviteter for barn og mat. Jeg håper jeg ikke skuffer mine «gamle», trofaste lesere og at dere som stikker innom uansett om dere er «nye» eller «gamle» besøkende har noe igjen for å være her! Jeg vet at denne bloggen ikke er blant de bloggene som blir hyppigst oppdatert og det kommer den nok heller aldri til å bli noen gang. Dere kjenner meg vel litt nå? Det kommer et innlegg sånn en gang i blant – et par ganger i uka kanskje, men som regel ikke noe oftere enn det.

Rocking Girl BloggerTil slutt – jeg har visst også blitt nominert – av farmor. Jeg har bare ikke fått det med meg før nå… Vi har et spesielt forhold til hverandre, det startet met at min blogg var den første hobbybloggen hun stiftet bekjentskap med. Det skjedde en dag hun tilfeldigvis søkte på internett på ordet  «bunadstrømper» da hun holdt på med å strikke det til sin sønn. Hun fikk treff på min blogg, jeg har jo også strikket bunadstrømper, og vips – der åpnet det seg en helt ny verden som hun ikke kjente til at fantes! Jeg setter stor pris på når jeg får slik kontakt og tilbakemeldinger fra lesere – som forteller og gir noe tilbake! Rocking Girl Blogger er en stafettpinne der 5 blogger blir nevnt og på den måten kan vi spre bloggadressen til andre som kanskje aldri hadde funnet akkurat den bloggen. Nominasjonen har pågått lenge nå – jeg velger å la ballen ligge. Det er sikkert flere som fortjener den der ute, men det er også veldig mange som allerede har fått den.

2 kommentar to “Mine prosjekter i hverdagen”

  1. Jane N Says:

    Hej Gro
    Du har en rigtig hyggelig/koselig blog og jeg nyder at læse om dig, dine børn, blomster og strik osv så fortsæt endelig på den måde og et par gange i ugen er da meget fint.
    Klem Jane

  2. Marit Says:

    Hei! Jeg liker bloggen din akkurat som den er,jeg! Så bare fortsett! Jeg har forresten hjulpet til å oversette djevlelueomønsteret til islandsk,det var ei der som så luene dine og syntes de var kjempefine, men hun var litt usikker på etpar ord. Så luene går rundt i verden:-) Ha en fin helg!

Legg igjen en kommentar

