Cable down raglan

Som nevnt, jeg har startet på en genser til meg selv. Jeg misstenker at dette kan ta litt tid å fullføre, men det viktigste er jo prosessen samt at resultatet blir bra og det håper jeg jo at det blir. Det er vanskelig å holde på hemmligheter så her er altså en liten smugkikk på prosjektet. Cable Down fra Interweave Knits. Mer info om genseren her. Jeg har vært i tvil i forhold til hvilket garn jeg skulle velge. Valget falt på Svale – det ser ut til å gå greit i forhold til strikkefastheten samtidig som jeg alltid har ønsket meg en genser strikket av det garnet. Det er så herlig! Gleder meg til å kunne ta den på – da er det ikke lenger bare jentene som har herlige svale-plagg…

cable down start

2 kommentar to “Cable down raglan”

  1. Annette Says:

    Det kommer til å bli en utrolig lekker genser!!

  2. Fríða Says:

    ooohh, den sweateren er bare så lækker! glæder mig til at se den færdig.
    kh.fra Island
    Frida

Legg igjen en kommentar

