Skal vi se…

Jeg har tatt fram symaskinen og håper å få laget litt dukkeklær og utstyr. Jeg vet nemlig om en liten dukkemamma som fyller år om ikke så lenge… Det er lite å vise fram foreløpig. Hvor mye jeg rekker vil tiden vise.

Imens kan jeg vise frem denne, en nålepute jeg har laget til Farmor Gørill, som en liten takk for hjelpen i forbindelse med malene til store- og lillesøstergenserne. Blomstret bomullsstoff på overdelen, plummefarget ullfilt på underdelen, fylt med vatt og ris i bunnen for å gi den litt tyngde og stabilitet.

Og jada, jeg har litt på pinnene også. Jeg har startet på en genser til meg selv og en ullbukse til Sofie, men det er lite strikketid for tiden. Nå prioriterer jeg symaskinen i ledige stunder, trur eg.

naalepute

Legg igjen en kommentar

