Fagerbusk – hage (uke 25)

Vurderer du å plante en busk, men ikke vet hvilken? Jeg er ikke i tvil om hva jeg vil anbefale. Velg Fagerbusk (Kolkwitzia)! Den er enestående med all sin blomsterprakt og til og med naboene her i området skryter busken vår opp i skyene. For meg var den helt «ny» da vi flyttet hit for et år siden. Jeg har aldri kjent noen med en sånn i hagen eller lagt merke til den noe sted før. Men det betyr ikke at den er ny av den grunn. Nå ser jeg den jo «over alt». Den er på sitt vakreste akkurat nå og ingen bilder er i nærheten av å rettferdiggjøre det overdådige inntrykket du får ved å stå ved siden av.

fagerbusk

fagerbusk

Én kommentar to “Fagerbusk – hage (uke 25)”

  1. Farmor Says:

    Fagerbusk er en kjempelekker busk ! Ikke krever den mye av stell og god jord heller ! Trives nesten over alt ! Min har det svært så karrig !

Legg igjen en kommentar

