Søte gensere til jentene

Jeg har testet  ut en ny sjanger innen hobbyverdenen – tekstilmaling. Dette var GØY! Jeg har malt på ensfargede gensere med maling beregnet for stoff. Jeg brukte Pebo – SetaColor opaque i fargen Shimmer chocolate. Den fikseres med strykejern etter at den har tørket og skal holde godt i vask siden. Til hjelp har jeg brukt utstansede maler som klistres til stoffet. De er det Gørill som har laget til meg. Tusen takk til henne. Jeg er så godt fornøyd med resultatet!

8 kommentar to “Søte gensere til jentene”

  1. Anette Says:

    Hej.
    Bluserne er meget flotte. Dem må du være meget tilfredse med.
    Hilsen Anette

  2. Elisabeth Says:

    Det ble veldig søte gensere. Morsomt med tekstilmaling :)

  3. LivM Says:

    De ble jo riktig tøffe!!

  4. Merete Says:

    Sååå søte genserane var!! Nydelege blomsterbilder i innlegget under :o)

  5. Elisabeth Says:

    Du er hjertelig velkommen nordover. Vi har husrom :)

  6. Grooo Says:

    Du har jo laget stilige gensere allerede du!
    Jeg har svart deg i bloggen min nå ang. malingen og utstyret jeg bruker. Det er gøy!

  7. grosblog Says:

    Jada, det har jeg. Og det var jo så gøy. Men jeg var nygjerrig på hvordan du gjorde det. Takk for fin forklaring. Nå skjønner jeg – trikset er altså sånne skumgummi-klisjeer – ikke «vanlige» stempler til papir. Malingen kjenner jeg jo da allerede til…

  8. Astrid Says:

    De var kjempesøte og sjarmerende.

Legg igjen en kommentar

