Om å dele på godene…

Mathilde (3) : Mamma, ikke sant det er sånn? Først er man baby, så er man barn, så blir man ungdom og så blir man voksen. Da blir jeg mamma!

Jeg: Ja, sånn er det. Men først må du kanskje finne en mann slik at babyen din får en pappa også?

Hun ser oppgitt opp på meg, himler med øynene og sier: Mamma, jeg synes vi godt kan dele på den pappaen vi har!

8 kommentar to “Om å dele på godene…”

  1. Fuglemamma Says:

    :-)

  2. Elisabeth Says:

    *hihi* hun har da lige regnet det ud!

  3. rigmor Says:

    Unger er herlige i den alderen. Verden er fortsatt ikke så stor for dem.Ha en fin dag!

  4. Cathrine Says:

    Hahahaha, de er så utrolig søte disse små……. :o)

  5. Frida Says:

    *hihihihi* Ja, hvorfor ikke det?
    Det er de sødeste ord, som kan komme ud af et barns mund :)

  6. Tittelure Says:

    He he….utrolig hva di små sier, morsomt. Har forresten strikket to djevelluer etter din oppskrift. Ligger bilde på bloggen min :)

  7. hanneb Says:

    Hi hi, ja de er kære de små.
    KH Hanne

  8. Torill Says:

    *smelt*

Legg igjen en kommentar

