Kan du kjenne duften? – hage (uke 22)

Dessverre er ikke alt mulig via internett ennå men duften er nok kjent for de fleste – helt himmelsk spør du meg. Vi har syrinbusker ved inngangspartiet og det er i grunnen en genial plassering. Hver gang du kommer eller går på denne årstiden overstrømmes du med den herlige duften. Velkommen!

5 kommentar to “Kan du kjenne duften? – hage (uke 22)”

  1. Jane N Says:

    Uhmm jeg elsker duften af syrener.
    Kh Jane

  2. Merete Says:

    JAAA!! var så flott bilde at eg kjenner duften lang vei :o) herlig!

  3. rigmor Says:

    Synes jeg kjenner duften ja.Vakre blomster!

  4. Annette Says:

    Syrin er ein flott blomster, og luktar herleg, men gud så tett eg blir av den…

  5. grosblog Says:

    Heldigvis er jeg blandt de heldige, som ikke er allergisk og reagerer på sånt :o)

Legg igjen en kommentar

