Forglem meg ei – hage (uke 20)

I fjor sådde vi en pose med blomsterengblanding bak dokkestua. Det var og er fortsatt spennende å følge med på hva som kommer opp. Posen lovet ikke så mange blomster første året, men at fra år to ville det bli bedre. Jeg synes det var mye fint som kom første året også jeg. Nå er vi der at det antagelig kun vil være de plantene som trives som vil komme tilbake – forhåpentligvis år etter år. Akkurat nå er det et hav av forglem meg ei som dominerer den lille blomsterenga. Jeg synes disse er så søte også lukter de så godt. Koselig å plukke og sette inn i en liten vase også.

6 kommentar to “Forglem meg ei – hage (uke 20)”

  1. Eli A. Says:

    Hei ! Blir så fascinert av alt det fine du lager. Jenta di er heldig som får så mye fint av mamman sin. Tenkte å strikke en slik djevellue, kjempefin ! Men de sokkene / tøflene med rillestrikk, til baby, finnes det noe mønster på de ? Har lyst til å strikke slike til min lille gutt..

  2. Eli A. Says:

    Hei ! Blir så fascinert av alt det fine du lager. Jenta di er heldig som får så mye fint av mamman sin. Tenkte å strikke en slik djevellue, kjempefin ! Men de sokkene / tøflene med rillestrikk, til baby, finnes det noe mønster på de ? Har lyst til å strikke de til min lille gutt..

  3. grosblog Says:

    Eli – er det Malins sokker du mener kanskje? De finner du i så fall her:
    http://knitgirlinorway.blogdrive.com/archive/481.html

  4. Heidi/kattemor Says:

    Hei!
    Jeg har ”tagget” deg – og du kan lese mer om dette på min blogg.

    http://heidi.bloggagratis.se

    Ha en riktig flott dag!
    Hilsen Heidi/kattemor

  5. grosblog Says:

    Heidi/kattemor!

    Den er allerede besvart:
    https://grosblog.wordpress.com/2007/03/08/er-jeg-rar/

    :o) Gro

  6. filambulle Says:

    My favourite flowers. :)

Legg igjen en kommentar

