Ups – I did it again!

Det var ikke helt vellykket å forsøke å strikke en GAAA-lapp samtidig som jeg så på påskekrim. Fant en feil i hullmønsteret på den ene siden – laaangt ned på lappen. Har rekt opp og skal forsøke å bare strikke hullradmønsteret på nytt uten å måtte gjøre alt det andre på nytt. Lenge leve latskapen! Det er forøvrig Dana Hurt lappen jeg holder på med.

dana hurt

3 kommentar to “Ups – I did it again!”

  1. Vivian Says:

    What….!?!? Kan man dét??? Vil spændt vente på resultatet!
    :-)
    KH Vivian

  2. heidi/kattemor Says:

    Hei!
    Var ute på min blogg runde i dag og, kom tilfeldig vis til din blogg. Og glad er jeg for det. For du har en helt herlig blogg. Liker så godt hvordan du forteller og viser frem bilder av dine søte små og alt det flotte du gjør.
    Tusen takk for titten, men her kommer jeg gjærne tilbake!
    Hilsen Heidi/kattemor

  3. Bim H-D Says:

    Oj… nu väntar man med spänning på hur detta kommer att gå, hm… Jag hade nog minsann fått frogga hela lappen jag, ;) Tålamodet hade nog varit minimalt för att ens testa att försöka med något annat, hihihi…
    Må så gott… värmländskan… kramis och ha en trevlig helg…

Legg igjen en kommentar

