Svigermor svikter ikke

Påsken er over og vi er tilbake til hverdagen. Svigermor svikter oss ikke i år heller – hun blomstrer igjen med sin liljeduftende ranke!

Tidligere innlegg om Svigermors tunge

Det har ikke blitt så veldig mye strikking i påsken, men noe har det jo blitt. Dette kommer jeg tilbake til – helt klart. I mens legger jeg ut et blide av jentene på påsketur. Sofie var i ferd med å sovne så hun henger litt på halv tolv stakkars…

Se der – ja! Da ser dere jo noe av det jeg har gjort i påsken alt. Fått ferdig en Odessa som passet til Mathilde. Den forrige stakk min søster av med – den passet både hennes hode og smak så da fikk den en lykkelig eier også. Det var bra. I tillegg har jeg strikket enda en Odessa – samme garn og farger som de andre men enda litt mindre i størrelsen og med hvite perler. Den passer nesten til Sofie nå – til høsten blir den nok perfekt!

4 kommentar to “Svigermor svikter ikke”

  1. Jane N Says:

    Hvor er den flot når den blomstrer. Jeg har ikke så meget forstand på blomster og min «svigermor» har aldrig blomstret, men nu håber jeg den kommer til det.
    Kh Jane i DK

  2. Elisabeth Says:

    Så stilig farkost dere har til jentene. Ser koselig ut å gå på tur med den ;)

  3. laura Says:

    Slik kjerre har vi også. Utrolig kjekk. Minner meg om Legoland og Danmark.

  4. grosblog Says:

    Laura – ja det er sant. At de har sånne i Legoland hadde jeg nesten glemt selv om det ikke er mer enn et par år siden vi var der sist. Det festet seg sikkert ikke så godt i hukommelsen siden vi hadde med egen vogn…

Legg igjen en kommentar

