Påskeferie

Nå er det på tide å finne frem «krymphønene» mine og ønske alle en riktig god påske!

høner

7 kommentar to “Påskeferie”

  1. Tina Poulsen Says:

    Aaiii hvor er de skønne!!!!! :):):)

  2. Merete Says:

    Så koselege høner du har laga!! Ønsker deg ei fin helg!!

  3. Miri Says:

    Hvor er de bare fine!!!!!

  4. Bim H-D Says:

    *ler*
    Är det dags att ta fram hönorna, hm… Oki, får se om jag hinner få fram mina trista under helgen då… Men mitt garn var så hiskeligt trist att det blev bara två kycklingar, hihihi…
    Må så gott… värmländskan… kramis och sköt om dig i helgen…

  5. Farmor Says:

    Jeg husker du laget dem, hadde nesten glemt dem. Fikk boken til jul, kanskje jeg skal finne den frem og se om jeg har noe passende garn,
    det blir kanskje et passende påskestrikketøy ! De er så artige !

  6. Fuglemamma Says:

    God påske til deg også Gro!

  7. Cathrine Says:

    Neimen, så fine de var… jeg har sett dem i krymp-boken, men har aldri selv klart å lage dem, så flink du er! Riktig god påske til deg og dine :o)

Legg igjen en kommentar

