En annen «gammel» kjenning

odessaJeg skulle strikke en lue i full fart som passer å bruke nå i det fine vårværet. De fleste luene i den kategorien her i huset er blitt for små til Mathilde. Valget falt på Odessa. Jeg har faktisk ikke prøvd meg på den før, jeg. Jeg har strikket av restegarn jeg hadde liggende, wool/cotton fra Debbie Bliss, men jeg bommet på størrelsen. Den ble for vid og litt for lang. Jeg må derfor i gang på nytt. Men – det er en annen ting som plager meg litt med denne lua. Det ble så store «hull» på første raden mellom vrangborden og spiralene. Kan dere se dem? Det var jo ikke noe fint og de blir jo ekstra fremtredende når lua tas på. Er det noen andre som har samme erfaring? Mulig det blir bedre hvis jeg strammer det første kastet mer?

2 kommentar to “En annen «gammel» kjenning”

  1. Frida Says:

    Nejjjjjj hvor er den flot. Flot at du fik det til med perlerne også :)

  2. Farmor's Says:

    Ja, er ikke denne luen artig å strikke !
    Kan ikke huske at jeg la merke til disse hullene, og så har jeg gitt bort alle jeg har laget. Din ble kjempefin ! Ha en riktig god helg og påske :)

Legg igjen en kommentar

