Er jeg rar?

Denne har vandret lenge i bloggenes verden og jeg trodde i grunnen den var i ferd med å dø ut da jeg plutselig ble oppfordret av Cathrine om å nevne seks rare ting om meg selv. Jeg har jo sneket meg unna lenge nå, så jeg får vel krype til korset jeg også…

  1. Når jeg spiser spaghetti og kjøttsaus må jeg ha spaghettien og kjøttsausen hver for seg på tallerkenen. Jeg liker absolutt ikke at alt er blandet sammen.

  2. Når jeg er ordentlig tørst og på «farta» tar jeg meg et glass vann ved springen på kjøkkenet. Fyller glasset, drikker halvparten, heller ut resten og fyller glasset på nytt for så å drikke halvparten igjen. Dette gjentas til jeg ikke har lyst på mer vann. Serveres det vann fra mugge når jeg sitter drikker jeg ut hele glasset før jeg heller i nytt og har ikke noe problemer med det.

  3. Brødskive med ost og skinke – da må skinka være øverst – hvis ikke synes den jo ikke *fnis*. Og siden jeg først er inne på ost. Her er det en ting vi ikke blir enige om her i huset. Helt siden vi møttes for mange år siden har min bedre halvdel og jeg diskutert om osten er hvit eller gul. Det heter selvfølgelig gulost!?

  4. Da vi flyttet i hus fikk vi stort deilig tørkerom og helt av seg selv har det utviklet seg et eget system for hvor jeg henger hva til tørk. På tørkestativet ute om sommeren har jeg ikke innarbeidet noen system, eller det vil vel si, der er jeg mer fleksibel… Og etter hva jeg har lest andre si om seg selv skjønner jeg at dette ikke er så unormalt – eller det er i alle fall flere av oss *nikke*. Og fordi jeg liker systemet så godt melder jeg meg frivillig til klesvasken. Hvis ikke blir det jo «kaos» der inne.

  5. Det siste jeg gjør før jeg går å legger meg er å vaske hendene, foruten å se inn til barna da. Har jeg glemt dette må jeg stå opp og få det unnagjort før jeg klarer å sovne.

  6. Da jeg var liten elsket jeg lukten av eksos – fra biler som gikk på ordentlig blybensin, 98 oktan. Nå er det en sjeldenhelt å støte på slike så jeg vet i grunnen ikke om jeg fortsatt liker det. Dieseleksos kan definitivt ikke måle seg opp mot dette i alle fall – og som bil nr to har vi el-bil og den lukter ingen ting.

Det var litt om meg. Er jeg så rar da?

Siden de fleste allerede har besvart denne oppgaven velger jeg å gi en åpen oppfordring til de som enda ikke har utlevere seks rare ting om seg selv. Har du lyst har du lov!

3 kommentar to “Er jeg rar?”

  1. Line Says:

    Hej Gro

    Det med vandet den er jeg også på, mærkeligt faktisk og så det med tørretøjet og systemer er jeg også med på.

    Knus

    Line

    Ps har færdig gjort endnu en djævlehue, næste hue bliver et hak større og så videre indtil jeg finde den rette størrelse til min 6 årrige.

  2. Fuglemamma Says:

    Hei Gro – jeg gjør også sånn når jeg drikker vann fra springen. Vil jo ha det ferskest mulig;-) Synes det høres spennende ut med el-bil. Vil du dele noen erfaringer?

  3. brit-elin Says:

    jeg er helt lik deg når det gjelder eksoslukt! vi hadde en gammel mazda da jeg var liten og eksosen fra den luktet helt fantastisk ;)

Legg igjen en kommentar

