Votter og sokker i mange varianter

Her kommer bilder av mere votter og sokker fra Estland slik jeg har lovet. Dette blir en del av årets julegaver. Greit å spe på litt når egenproduksjonen går litt treigt…

Mønsterstrikk med Evillagarn:

Varme og gode votter strikket på en spesiell måte slik at man får masse løkker på innsiden. Da jeg så dem tenkte jeg at dette sikkert bare var plundrete og irriterende når man skulle ta dem på, men det er ikke tilfelle. Dermed falt jeg for dem selv om mønsteret utenpå ikke er så veldig spennende…

Mere sokker (stort sett alltid forsterket hæl i en eller annen variant):

Votter m/fingervanter og fargerike lus:

Også et par vanter. Vanter strikker jeg ikke selv. Det er så dillete å få til fingerne. Derfor er det greit at andre gidder (he, he)

Stikkord: ,

Én kommentar to “Votter og sokker i mange varianter”

  1. Tora Veslestaul Says:

    Skulle gjerne hatt mønster på votter med fingervanter og lus. Dette er noko eg har vert på jakt etter i lengre tid. Dette er ei side eg likte godt, svært godt

Legg igjen en kommentar

