Jeg henger visst litt etter

Før vi dro til Tallinn ble de sjokkrosa «blåfjellvottene» ferdig. Myke, lodne, varme og god passform som alltid. PT2 er supert «tovegarn». Vi mangler snø og kuldegrader da. Det kunne i grunnen passe med litt julestemning snart nå…

Og her er babyjakka jeg har strikket av Evillagarnet som jeg har omtalt tidligere på bloggen (24/11-06 og 10/9-06). Det skarpe solskinnet som var da bildet ble tatt gjør at fargene og fargeovergangene ikke kommer helt til sin rett, men det gir da et visst inntrykk likevel. Jakka og sokkene er bare fantastiske og så og si i bruk hver dag. Varmer godt, god passform, trenger sjelden vask og sokkene sitter godt. Det siste må jeg takke Malin for, det er hun som har delt erfaring og oppskrift på disse via bloggen sin. Tusen takk! Spisslua er strikket av tynn alpakka i en fargetone som nesten matchet Evillagarnet. Evillagarnet er nok litt for «kløete» rett på et babyhode, men med foring av bomull eller fleece hadde det jo godt bra. Det ble nå i alle fall et slags sett ut av det.

Også har jeg masse mer å vise fra Tallinn, det kommer, men ikke i dag…

Legg igjen en kommentar

