Havskum

Hva jeg holder på med nå for tida? Jeg strikker bl.a på et teppe i påfugl/havskum-mønster. Det er et enkelt og greit mønster å holde styr på og dermed et flott TV-strikketøy. Dessuten blir resultatet pent. Det vokser nokså sent i og med at omgangene er lange. Derfor tillater jeg meg å snike inn andre prosjekter innimellom. Jeg bruker Helios lanolingarn (2-tråds). Det er ikke så drøyt som jeg hadde trodd/håpet på så det kommer nok til å gå med en del bunter før jeg er ferdig. Lunt og godt blir det i alle fall!

 

Legg igjen en kommentar

