Tiden går

… og Sofie har blitt en måned gammel. Vi begynner å bli litt mer vant til vår nye tilværelse med henne i huset. Det er vel litt tidlig å snakke om at vi har fått faste rutiner ennå, men ting begynner å ta form. Alfabetteppet er stadig i bruk. Det fungerer også fint som solskjerm nå som sola begynner å stå lavere og stadig lurer seg inn under kalesjen på barnevogna når vi er ute og triller. Sofie og jeg pleier å hente Mathilde i barnehagen. Det er stor stas, både for Mathilde og de andre barna. Er storesøster sliten får hun stå på brettet etter vogna.

Glimt fra hverdagen:

på tur hjem fra barnehagen på trappa «jeg elsker å få kos»

Virtuella og jeg har hatt en liten byttehandel på gang. Se hva som dukket opp i postkassa vår. Ikke mindre enn tre par sokker – ett til hver av oss «damene» i huset. Det ene paret har dere kanskje sett før? Overraskende og rart å plutselig ha noe som jeg tidligere kun har sett på bloggen hennes. Tenk at jeg var så heldig å få det paret. Dette kommer godt med nå som høsten er i ferd med å innta oss. Vi ble så glade for dette. Tusen takk nok en gang! Mathilde har spolt rundt på gulvet her og virkelig testet dem ut etter at de kom og snakker stadig om den snille damen som har laget dem.

Ellers har jeg kommet til et nytt parti på babyprosjektet mitt. Vi må jo ha litt blonder for å gjøre det mer feminit?

Legg igjen en kommentar

