Vi har det bra

Det er for lengst på tide å poste noen ord her på bloggen! Vi har flyttet og har installert oss i det «nye» huset. Det er fortsatt en del som ikke er i orden og på plass ennå, men det begynner å hjelpe. Ikke alt som er like viktig så vi får ta tiden til hjelp og en ting av gangen. Med hage er det jo så mange andre ting som frister å bruke tiden på også på denne årstiden – vi har derfor vært mye ute og ordnet og kost oss der også.

Med «kula» og meg går det også bra. Babyen blir større og sterkere for hver dag som går og det blir trangere og mindre plass der inne og boltre seg på. Mathilde gleder seg veldig til å bli storesøster og synes nok ventetiden er litt i lengste laget. Hun skal kose med magen og snakke til babyen rett som det er og er veldig opptatt av babydukkene sine for tida. Steller og ordner for dem dagen lang og jeg regner ikke med at det blir noe mindre av det etter at hun har blitt storesøster, tvert om.

Jeg jobber fortsatt 100% så det blir ikke så mye tid til strikking og sånt for tida. Men  jeg håper på roligere dager når jeg starter permisjonen. Da må det jo være sommerlig og varmt i været, ikke sant? Planlegger derfor å kunne sette meg ned i en fluktstol i hagen og kose meg med strikketøy til den lille. Nå holder jeg på å sy gardiner til rommet til Mathilde og forheng til den nye senga hennes. Det går i rosa… Håper å bli ferdig og kunne vise fram her om ikke så lenge!

Legg igjen en kommentar

