Så tenner vi et lys i kveld

Adventslys
Så tenner vi et lys i kveld
vi tenner det for glede.
Det står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede.
Så tenner vi et lys i kveld,
vi tenner det for glede.
Inger Hagerup

Ja, så er det faktisk første søndag advent. De siste årene har jeg vært på jakt etter en adventsstake, men jeg har hatt problemer med å finne noe var fornøyd med. Nå har jeg landet med en nokså ordinær rund, sølvfarget stake. For å få en litt mer original og personlig vri på den har jeg brukt et par meter tynn ståltråd, tredd på lilla, blanke og hvite glassperler og tvunnet det hele rundt staken. Jeg er i grunnen godt fornøyd med resultatet og adventstake-lete-prosjektet er avsluttet.

Legg igjen en kommentar

