Artige duppeditter

Se hva jeg kom over! Det var ikke noe som sto på handlelista, men jeg skjønte jo med en gang jeg så de at det var noe jeg hadde lyst på. Jeg tenkte de kunne være fine å feste på hjemmelagde ting som man gir bort i gaver. De ble solgt i pakker med 8 og 10 stykker i hver.

handmade

2 kommentar to “Artige duppeditter”

  1. aina dybevik Says:

    Hvor kjøper du slike ? De var fantastisk fine, og veldig kjekke å sy på hjemmelagede presanger… tusen takk for tilbakemelding:-) Aina

  2. grosblog Says:

    De ble kjøpt på en hobbybutikk. Livs butikk på Strømmen Storsenter. Kan også fåes i butikker som selger perler har jeg sett.

Legg igjen en kommentar

