Tidlig ute i år!

Et bilde av helgens prosjekt…
Jeg har startet på julekalenderen og er dermed for en gang skyld tidlig ute. Det meste er gjort, men jeg har lyst til å forsøke å frihånds-quilte litt på de ensfargede røde feltene for det synes jeg kan være stilig. Jeg har aldri gjort det før og må nok derfor øve meg litt først slik at det ikke kommer til å ødelegger det hele. I tillegg må jeg feste på ringer eller noe sånt slik at det blir en kalender og ikke bare et teppe.

julekalender

Også kom jeg over et morsomt nissestoff fra Sandvika som jeg kjøpte med meg litt av:

julekalender

Legg igjen en kommentar

