Julekalender

Jeg surfet litt rundt for å finne inspirasjon til julekalender. Jeg kom over denne – 24 små miniatyrsokker samlet på en snor. Synes den var litt artig. Det er i alle fall en fin måte å få brukt opp små garnrester på…

I år har jeg lyst til å lage en egen kalender til Mathilde. Skal jeg klare å ha noe ferdig til 1.desember bør jeg snart finne ut hva og hvordan slik at jeg kan få tak i det som evt. trengs å kjøpes inn slik at jeg kan starte om ikke så alt for lenge. Jeg regner med at jeg kommer til å sy, men ikke brodere for det er jeg ikke så glad i… 

Legg igjen en kommentar

