E R I S

Jeg er med, ja jeg måtte visst det. Den er jo bare så flott! Jeg har kjøpt mønster og gleder meg til å starte. Tror nok det blir genseren, liker den best. Angående garn har jeg tenkt til å bruke Angora Tweed fra Garnstudio. Det ser ut til å stemme perfekt med strikkefastheten. 70% merinoull og 30% angora. Håper det blir bra, men jeg har ingen erfaringer med garnet fra før. Jeg tror det er et garn som går ut, jeg fikk i alle fall kjøpt det for en billig penge… Jeg har kjøpt en nokså mørk, brungrå nyanse. Mulig at man burde valgt en litt lysere nyanse for at mønsteret skal komme helt til sin rett, men det var denne fargen jeg falt for så da prøver jeg med den og satser på at det blir bra. Mer info om Eris

Angora Tweed:

Legg igjen en kommentar

