Jeg hekler!

I stede for å være flink pike og gjøre ferdig Elpseth har jeg begynt å hekle små sommerprosjekter i stede. Det er så greit med sånne prosjekter og man trenger jo det også – prosjekter som man kan ta med seg over alt og som ikke krever så mye konsentrasjon for at det ikke skal bli feil… Problemet er bare at når jeg går i gang med sånne småprosjekter klarer jeg som regel ikke legge de fra meg før jeg er ferdig med dem. «Bare litt til» også er jeg jo helt ferdig… Dermed blir det ikke slik som jeg hadde planlagt, noe å gjør innimellom når jeg trenger lette prosjekter slik som ute i solen eller på tur i bilen.

Legg igjen en kommentar

