Smekker

smekker Jeg har kjøpt inn en del nye stoffer, så nå håper at jeg får tid til å sy en del framover. Har en del prosjekter i bakhodet allerede. Jeg har startet litt – med smekker. Enkelt og greit. På baksiden har jeg brukt frotté med en gummibelagt side. Dermed går ikke flytende søl rett gjennom – praktisk. To av smekkene ble gitt bort før jeg rakk å ta bilde, men det var jo fortsatt noen igjen… Jeg har laget to ulike varianter, de to øverste dekker litt mer på skuldrene enn det de nederste gjør.

Legg igjen en kommentar

