Sjal – hipp hurra!

Sjalet ble ferdig før 17.mai – hurra! Jeg har hatt lyst til å hekle et slik sjal i et år nå og da var jo 17.mai en fin anledning å bruke som mål for å få det gjort. Jeg er godt fornøyd med resultatet og skjønte faktisk mønsteret med en gang – det va’kke værst… Sjalet er tiltenkt Mathilde. Det ble nokså stort for henne, men da varmer det nok godt samtidig som det holder noen år. Det er jo greit. Jeg hadde planer om å blokke det ut for å få mønsteret bedre fram, men jeg har droppet det for da ville det sikkert blitt alt for stort. Jeg får heller gjøre det senere når behovet for et større sjal melder seg ;)

sjal

Legg igjen en kommentar

