Amuletter og blomster

Det skjer i grunnen litt mindre på håndarbeidsfronten enn til vanlig. Det er så mye annet som frister å bruke tiden til nå som sommeren har kommet. Men her kommer nå i alle fall bilde av en ny rute til teppet mitt. Hjertene skal forestille amuletter som bæres rundt halsen og som vanligvis inneholder et bilde av en man har kjær… 
I tillegg er jeg i gang med Daisy fra Pipsqueaks. Det er et prosjekt jeg har ruget på  i ca 1 år nå og nå var prosjektet endelig modent. Jeg forelsket meg da jeg så jakken i fjor, dermed kjøpte jeg garn og mønster på Strikk Innom. Siden har det ligget og ventet på at Mathilde skulle vokse inne i minste størrelse og det tror jeg hun er i ferd med nå… Jeg strikker den i ensfaget med strukturmønster for å få fram blomstene. Jeg er spent på hvordan det ferdige produktet vil ta seg ut, men håper jo selvsagt at det blir vellykket.Mitt forrige innlegg ang. Daisy

Legg igjen en kommentar

