The Great American Aran Afghan

Jeg er ferdig med å strikke min andre lapp – mønster laget av Julie H Levy. Jeg har som mål å få strikket en lapp i måneden. Denne ble ferdig i januar, men jeg har ikke fått ordet bilde før nå. Jeg er i godt i gang med lapp nr tre så får vi se om jeg klarer å holde dette tempoet videre framover. Det er jo viktig å ha tid til andre ting innimellom også… Litt krøllete langs kanten er den i og med at den kommer rett fra strikkepinnene, men mønsteret kom nå i alle fall nokså godt fram.

Den første lappen

Generelt om teppet

Legg igjen en kommentar

