Desembersokkene

Ja, nå er desembersokkene i den tyske MusterSockenKnitalong 2004/2005 ferdige. Jeg er litt seint ute, men jeg var jo sein med å melde meg på også. Da jeg ble med i gruppa var jo de fleste andre godt i gang. Før desembersokken hadde de jo strikket en oktobersokk også… Det spiller ingen rolle – sokkene ble kjempefine de. Fint flettemønster som var veldig enkelt å strikke og forsterket hæl. Ang. tå-felling. På dette paret prøvde jeg en variant hvor man kun feller i hver side. Tror jeg liker bedre når man feller jevnt fordelt.

Legg igjen en kommentar

