Litt til meg selv også…

  Det er rart med det. Man strikker og syr, hekler litt og strikker en del igjen. Men hvor mye av det du lager er til deg selv? For min del er det heller lite. Men mye av det jeg lager er jo til Mathilde og da er det jo på en måte ting jeg kan ha glede av selv om det ikke er jeg som kan ha det på. Men, nå har jeg i alle fall strikket et par pulsvarmere til meg selv i alpakka med perler med samme mønster som på bildet til venstre. Jeg blir så lett kald på hendene når jeg sitter ved datamaskinen om vinteren. Håper dette kan hjelpe!I tillegg holder jeg jo på med «desembersokken» i den tyske knit alongen. De skal også bli mine :o)

Legg igjen en kommentar

