Ukjent men vakker – hage (uke 30)

Denne storreiste planten med flotte blomster må være resultat ev et av frøene i en blomsterengblanding jeg strødde utover i våres. Det er blomster i toppen også, men jeg fikk ikke alt med på bildet. Planta er godt over 1 meter. Jeg håper noen kan hjelpe. Hva heter den?

3 svar til “Ukjent men vakker – hage (uke 30)”

  1. norwayneedles sier:

    Jeg tror du har en stokkrose. :)

  2. Farmor sier:

    Trpr også det er en stokkrose, men den skal nå egentlig blomstre først det andre året !

  3. Den ukjente er identifisert? « Gros sier:

    [...] ukjente er identifisert? Den tidligere vakre, men ukjente er antagelig identifisert. Jeg tror det må være en Malva (Kattost) – muligens Malva Sylvstris [...]

Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

