Dette har jeg gledet meg til!

Først vil jeg takke alle som er innom her og kikker. Ekstra hyggelig er det når du legger igjen en kommentar eller liten hilsen. Det setter jeg stor pris på! Du synes kanskje det går tregt med strikkingen min? Og det har du vel egentlig rett i. Travelt opptatt småbarnsmor vettu’ - som elsker å kose seg i hagen på denne tida samtidig som oppussingen vår ble litt mer omfattende enn vi først hadde tenkt. Det ene tar det andre… Noen som kjenner seg igjen? De ledige voksenkveldstimene forsvinner i en fei, men vi ser jo sakte men sikkert resultater av arbeidet som legges ned.

SÅ – nå er kjolen som jeg har vært helt forelsket i ferdig. Da jeg kom opp til det store, brede, hullmønstrede, beige partiet gikk det veldig radig å strikke resten – bare jeg fikk satt meg ned. Og – den ble jo så fin! Det æ’kke verst – å ikke bli skuffet over resultatet når man har så store forventinger på forhånd. Kjolen er litt stor, men eieren er lykkelig og kan nok bruke den en god stund framover. Jeg har gjort noen endringer. Jeg strikket str. 4 år, men strikket lengden på skjørtet som for str. 6 år. Jeg ville ha litt brytning mellom det store beige partiet før jeg startet på for- og bakstykket. Opprinnelig skulle det vært benyttet hvit Rio – jeg har bruk den gyllne multifargede en del steder i stede (men også hvit noen steder). Det valget er jeg fornøyd med selv om det hadde blitt bra med hvitt hele veien også.

Og her er vidunderet – legg merke til det søte merket «Made by my mummy». Det kommer fra Stoff og Stil:

made by mummy 

10 svar til “Dette har jeg gledet meg til!”

  1. Polly sier:

    That is so lovely. And your daughter looks very sweet in it. P x x

  2. Jane N sier:

    Wauw Gro, den er så flot og din datter ser jo osse vældig fornøjet ud.
    Kh jane

  3. marit in norway sier:

    Så søt! Og så fornøyd frøkna ser ut!

  4. Anette sier:

    Hej.
    Sød kjole du har strikket.
    Vil du sende en mail til mig så jeg kan sende noget til dig?
    Hilsen Anette

  5. Bea sier:

    Den vart veldig fin, og jenta stråler jo som berre det :)
    Likte merkelappane dine! ;)

  6. Fríða sier:

    eeejjj, sikke en dejlig söd kjole! og modellen er jo smuk som en engel. flotte mærkelapper.
    kh.fra Island
    Frida

  7. Farmor sier:

    Den ble kjempesøt !!!
    Har selv kjøpt inn garn i blåfarger, men det får bli til neste år kanskje !
    Og Mathilde har blitt så «stor» !

  8. Merete sier:

    aå utruleg fin kjolen blei!! passa godt til den herlege jenta di :o) ønsker deg samtidig god helg!

  9. Carrie sier:

    Beautiful child, beautiful dress!

  10. Torill sier:

    Den ble superflott!!!!! Nyydlig tulle inni også. Den er jo såpass klassisk i farge og form at lillesøster kan arve den om noen år!

Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

