Min nye blogg

Velkommen

Jeg har valgt å flytte fra Blogdrive - og håper at WordPress vil bli et fint sted å være. Litt uvant foreløpig, men jeg tror jeg liker dette bedre. Mitt første innlegg på Blogdrive så dagens lys 6.mars 2004 så det begynner å bli en stund siden – nesten 3 år. *Hmmm*… Det tar litt tid å komme i orden i «nytt hus» men dette er da brukbart foreløpig? Ikke veldig spenstig, flott og nyskapende akkurat, men oversiktlig og greit håper jeg. Det jeg savner mest til nå i mitt nye hjem er tagboardet. Skulle gjerne hatt et slikt her også. Jeg har forsøkt å sette inn ulike varianter uten hell, men til nå har WordPress strippa bort nødvendige koder for å få det til å virke. Noen som vet noe om dette tro? Mulig jeg må installere WordPress på egen server for å kunne sette inn slike ting.

Jeg har fått overført en del av de gamle innleggene, men uten kommentarene. Derfor ser det litt døtt ut, men jeg synes det er koselig å ha med litt av det gamle. I grunnen er det morsomt å klikke seg litt tilbake i tid.

Tips – klikk på rss/bloglines knappen i høyremargen hvis du ønsker å «abonnere» og få med deg fortsettelsen!

Ha en fin dag!

Og for ordens skyld. Den gamle bloggen eksisterer fortsatt og finnes her: http://gros.blogdrive.com/

4 svar til “Min nye blogg”

  1. Dolci sier:

    Gratulerer med ny blogg, håper du blir fornøyd! Så smart å overføre litt av det gamle til den ny bloggen, det tenkte ikke jeg på… Ha en fin, fin dag:-)

  2. Marihøna sier:

    Gratulerer med ny blogg! Kommer innom og titter igjen snart jeg :-)

  3. Elisabeth sier:

    Gratulerer med ny blogg! Koselig at du laster de gamle innleggene inn hit. Morsomt å kunne se tilbake i tid….

  4. Farmor's sier:

    Gratulerer med NY BLOGG, dette ser jo flott ut !

Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

