På latsiden for tiden

Sunniva kanin… i alle fall når det gjelder bloggen. Men, her kommer nå en liten oppdatering. Jeg strikker fortsatt på Daisy. Jeg var flink i begynnelsen, men nå har jeg begynt å spore av med diverse mindre prosjekter innimellom. Bilde av Daisy kommer etter hvert.

Et vennepar har fått ei lita datter som skal hete Sunniva. Dermed laget jeg denne kanien som for øyeblikket befinner seg et sted i posten og som snart kommer til å bli «velkommen til verden»-presang bare den kommer fram. Håper den blir tatt godt i mot i sitt nye hjem den også ;)

Videre har jeg planer om å få heklet et sjal som i så fall bør bli ferdig til 17.mai. Kanskje på tide å begynne snart?

Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

