Strikke, tove, strikke, tove

   

Det har blitt en del toving den siste tiden. Nå er jeg akkurat ferdig med en nytt par med nissevotter – denne gangen røde. De ble like gode og fine i fasongen som sist og da klager man ikke. I tillegg har jeg laget to nye musetøffelpar på bestilling, str 23 og str 34. Jeg trodde egentlig ikke disse tøflene fenget barn som var så store at de bruker str. 34, men denne jenta ville nå i alle fall absolutt ha sånne og da legger ikke jeg meg borti det… Jeg begynner å bli litt lei av disse tøflene nå, men andre som ser dem elsker dem. De er i alle fall raske å strikke. Det kjedeligste er arbeidet med å forvandle de grå dottene til mus, men jeg får så dårlig samvittighet når de ligger ferdig tovet uten ansikt, så det er bedre å få det gjort enn å la de ligge og irritere…

4 kommentar to “Strikke, tove, strikke, tove”

  1. Anne K. Bito Says:

    Hei !

    Ramlet over de fine musetøflene dine ! Jeg blir kjempeglad om du kan fortelle meg hvor jeg kan finne oppskriften !!

  2. Hilde Bakkemo Says:

    Hei. Jeg er kjempeglad i å strikke og tove til venner og kjente – store som små. Jeg falt helt for dine «muse-tøfler». Er det mulig å få oppskriften på dem? Hilsen Hilde

  3. Camilla Says:

    Hei, de musetøflene var superfine!!!Kunne du fortalt hvor du fannt oppskriften??

    Hilsen fra Camilla

  4. Marianne Says:

    Heia! Her falt vi pladask for musetøflene dine,de er virkelig koselig.Kunne det vært mulig å få oppskrift fra deg,da blir vi veldig glade her:)

    Hilsen Marianne og Maja

Legg igjen en kommentar

Følg

Få nye innlegg levert til din innboks.

